- Доброго ранку та вдалого дня!
Я досліджую світ
Тема: Навіщо люди подорожують? Я досліджую світ
Мета: дізнатися навіщо дюди подорожують та що для цього потрібно.
Завдання: переглянь урок, зверну увагу на те, що дата оголошена вчителем не відповідає сьогоднішньому дню. Матеріал був знятий раніше.
- Переглянь відео та запам'ятай видатні архітектурні споруди.
Завдання: закінчи речення (усно)
1. Я дізнався...
2. Я зрозумів...
3. Було цікаво...
4. Після уроку я...
5. Коли буде можливість подорожувати...
Фіз.хвилинка
Математика
Тема: Знаходження невідомого множника.
Мета: відпрацювати вміння знаходити невідомий множник розв'язуючи приклади та задачі.
Завдання: переглядаючи відео зупиняй розповідь вчителя, виконуй завдання, а згодом прослуховуй вірні відповіді. Домашнє завдання не виконуй!
Інформатика
Тема: Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритм в нашому житті.
Мета: познайомитись з новими поняттями.
- Слова «план», «послідовність», «інструкція» мовою інформатики означають алгоритм. Команди алгоритму виконуються виконавцем одна за одною, від початку алгоритму до його кінця.
З алгоритмами людина має справу постійно — і вдома, і на роботі. Ти також у школі й удома щодня маєш справу з алгоритмами.
Завдання: переглянь відео та дай відповіді на запитання.
- А тепер спробуй винонати практичні завдання запропоновані у відео.
Фізична культура
Немає коментарів:
Дописати коментар