29.04.2020


- Доброго ранку та вдалого дня!
Я досліджую світ
Тема: Навіщо люди подорожують?
Мета:
дізнатися навіщо дюди подорожують та що для цього потрібно.
Завдання: переглянь урок, зверну увагу на те, що дата оголошена вчителем не відповідає сьогоднішньому дню. Матеріал був знятий раніше. 

Завдання для допитливих.
- Переглянь відео та запам'ятай видатні архітектурні споруди. 

- Розглянь малюнок з дорослими та спробуй назвати країни в яких побудовані зображені об'єкти. 
Завдання: закінчи речення (усно)
1. Я дізнався...
2. Я зрозумів...
3. Було цікаво...
4. Після уроку я...
5. Коли буде можливість подорожувати...
Фіз.хвилинка

                             Математика
Тема: Знаходження невідомого множника.
Мета:
відпрацювати вміння знаходити невідомий множник розв'язуючи приклади та задачі.
Завдання: переглядаючи відео зупиняй розповідь вчителя, виконуй завдання, а згодом прослуховуй вірні відповіді. Домашнє завдання не виконуй! 


                              Інформатика
Тема: Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритм в нашому житті.
Мета: познайомитись з новими поняттями. 




- Слова «план», «послідовність», «інструкція» мовою інформатики означають алгоритм. Команди алгоритму виконуються виконавцем одна за одною, від початку алгоритму до його кінця. 
З алгоритмами людина має справу постійно — і вдома, і на роботі. Ти також у школі й удома щодня маєш справу з алгоритмами. 
 Завдання: переглянь відео та дай відповіді на запитання. 
- Молодець! Маю надію, що все зрозуміло!
- А тепер спробуй винонати практичні завдання запропоновані у відео. 

 
Фізична культура 
- Дякую за роботу! Чекаю фото! Гарного дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар