Тема: Довжина. Одиниці вимірювання довжини.
Мета: познайомитися з одиницями вимірювання довжини, виконувати практичні завдання.
Завдання: переглянь урок, пригадай раніше вивчене. Поділись враженнями про новий матеріал з батьками.
- Тобі, мабуть, цікаво дізнатись, як вимірювали довжину у давні часи?
- Користуючись підказкою, виконай письмові завдання!
Задача
- Після відпочинку продовжуємо роботу!
Фізхвилинка
- Ще одне цікаве завдання!
- Відпочинь разом з мультфільмом!
Читання
Тема: А.Туз «Про Михася та Люка Скайвокера»
Мета: познайомитись з твором про дружбу, відпрацьовувати виразність читання.
Мета: познайомитись з твором про дружбу, відпрацьовувати виразність читання.

- Оповідання Аліни Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» - про твоїх однолітків. З цієї історії ми зробимо висновок, як слід поводитися в певній ситуації. Допоможемо головному героєві зробити правильний вибір.
Завдання: Прочитайте слова на с.105 внизу. Які слова незрозумілі?
Попитай у дорослих чи прочитай:
*Шкодували – нарікали на що-небудь, жалкували,уболівали за чим –небудь або за ким – небудь.
*Несподівано – якого не чекали; якого не можна було передбачити.
Завдання: Прочитайте оповідання (с.106-107)
Прочитайте пояснення значень слів: Люк Скайвокер, Дарт Вейдер, джедаї, світловий меч.
- Дай відповіді на запитання (усно):
-Які імена мали хлопчики?
-Як проводили друзі час на перерві?
-Яку гру подарували Дмитрикові на день народження?
-Коли Михась виявив, що він захопив Люка Скайвокера?
-Що вирішив Михась?
-Чи зізнався Михась, що він узяв іграшку?
-З яких речень видно, що Дмитрик розсердився на Михася?
-Як потрібно було вчинити Михасеві, щоб не обманювати друга і водночас мати можливість погратися іграшкою довше?
- Усно дай відповідь на запитання та переглянь відео.
*Шкодували – нарікали на що-небудь, жалкували,уболівали за чим –небудь або за ким – небудь.
*Несподівано – якого не чекали; якого не можна було передбачити.
Завдання: Прочитайте оповідання (с.106-107)
Прочитайте пояснення значень слів: Люк Скайвокер, Дарт Вейдер, джедаї, світловий меч.
- Дай відповіді на запитання (усно):
-Які імена мали хлопчики?
-Як проводили друзі час на перерві?
-Яку гру подарували Дмитрикові на день народження?
-Коли Михась виявив, що він захопив Люка Скайвокера?
-Що вирішив Михась?
-Чи зізнався Михась, що він узяв іграшку?
-З яких речень видно, що Дмитрик розсердився на Михася?
-Як потрібно було вчинити Михасеві, щоб не обманювати друга і водночас мати можливість погратися іграшкою довше?
Творча робота
- СКЛАДІТЬ АРКУШ ПАПЕРУ НАВПІЛ ВЕРТИКАЛЬНО, СПОСОБОМ ВІДРИВАННЯ, ЗРОБІТЬ ФІГУРКУ ЧОЛОВІЧКА. НАПИШІТЬ НА РІЗНИХ ЧАСТИНАХ ФІГУРКИ РИСИ, ЯКІ ВИ ХОЧЕТЕ БАЧИТИ У ДРУГОВІ. - Усно дай відповідь на запитання та переглянь відео.
- Яким повинен бути друг\ подруга?
Немає коментарів:
Дописати коментар