08.04.2020
Доброго дня!
Читання
Тема: Робота з дитячою книжкою. «Ворона і рак» (українська народна казка)
Мета: розвивати техніку читання, мислення, мовлення,
пізнавальні та літературно-творчі здібності школярів.
Завдання:
1.Усно.
5. Придумай та запиши 5 запитань до казки. (у зошит з української мови)
Фізхвилинка
Тема: Робота з дитячою книжкою. «Ворона і рак» (українська народна казка)
Мета: розвивати техніку читання, мислення, мовлення,
пізнавальні та літературно-творчі здібності школярів.
Завдання:
1.Усно.
З’єднай початок та кінець прислів’їв. Як ти їх розумієш?
Розум без книг, та розуму в них багато.
Казки маленькі, там розум
допоможе.
Де сила не
візьме, як птах без крил.
2. Метод "Припущення"
- Якщо назва казки "Ворона і рак" як ти
гадаєш, який може бути сюжет? Хто головні герої?
3. Прослуховування казки.
(Хто швидко читає, той
може слідкувати за текстом)
4.Самостійне читання казки.
Ворона й рак
Якось-то
виліз на землю рак із своєї печери, а ворона поблизу стрибала, побачила та й
ухопила його.
Вхопила, держить у дзьобові міцно та й думає, як би то за нього краще взятися,
щоб із’їсти.
Бачить рак, що непереливки, та й пустився на хитрощі. Каже вороні:
– Ой, вороно, вороно! Знав я твого батька – що ж то за хороший птах був!
Розумний який, Боже!
– Угу, – каже ворона, а сама так цупко держить рака, не розтуляє дзьоба ні
трішки.
– Ой, вороно, вороно! – промовляє знову рак. – Знав я й твою матір, і що ж то
за моторна та мила птаха була – куди іншим воронам до неї!
– Угу! – знову обережно проказує ворона.
– Ой, вороно, вороно! – таки одно править рак, – знав я й братів твоїх та
сестер; що ж то за гарні та вдатні були! Сказано – хорошого роду!
– Угу! – все однаково відмовляє ворона.
– Але ж, – каже рак, – ти всіх їх переважила: такої прехорошої, такої розумної,
такої премилої птахи і в світі нема! Правда ж?
Від тих слів ворона так стішилася, що забула за все та й гукнула:
– Еге!
Мовивши теє, ворона і розщепила рота; рак тоді – плюсь у воду! Тільки його й
бачила ворона!
Отак-то піддурив рак ворону, а чим: облесливим словом! Велику силу має воно…
5. Придумай та запиши 5 запитань до казки. (у зошит з української мови)
Фізхвилинка
Дизайн і технології
Тема: Виготовлення квітів. (оригамі)
Мета: навчитися виготовляти квіти з кольорового паперу.
Завдання:
Переглядаючи відео зроби три тюльпани різного кольору. Пам'ятай про техніку безпечного поводження з ножицями.
Мета: навчитися виготовляти квіти з кольорового паперу.
Завдання:
Переглядаючи відео зроби три тюльпани різного кольору. Пам'ятай про техніку безпечного поводження з ножицями.
- Виконали завдання? Фотографуйте та відправляйте мені на перевірку!
Немає коментарів:
Дописати коментар