14.04.2020
- Доброго ранку, любі діти!
- Давайте розпочнемо цей день із ранкової зарядки.
Українська мова
Тема: Типи текстів
Мета: ознайомити учнів з видами текстів, їх характерними особливостями.
Завдання: переглянь уважно відеоурок виконай завдання, яке в ньому запропоноване.
- А теперь спробуй власні сили і виконай тренувальне завдання у вигляді тестів.
-Молодець! Рухаємось далі!
Завдання:
Запишіть речення. У кінці кожного речення в дужках запишіть з якого типу тексту взяті подані речення.
Наприклад:
Ромашка росте у полі. (Текст - розповідь)
У білочки рудий та пухнастий хвіст. (Текст - опис)
Я впевнена, що треба бути добрим. (Текст - міркування)
Настала весна.
У їжачка маленькі лапки та гостра мордочка.
Прилетіли перелітні птахи.
У неї чорне волосся та кругле обличчя.
Що таке дружба?
Мета: познайомити учнів українцями, які зробили внесок у світ винаходів.
Завдання: подивись відео
Завдання: запиши 5 речень про одного відомого українця та його світовий внесок (у зошит з української мови)
Завдання: переглянь уважно відеоурок виконай завдання, яке в ньому запропоноване.
-Молодець! Рухаємось далі!
Завдання:
Запишіть речення. У кінці кожного речення в дужках запишіть з якого типу тексту взяті подані речення.
Наприклад:
Ромашка росте у полі. (Текст - розповідь)
У білочки рудий та пухнастий хвіст. (Текст - опис)
Я впевнена, що треба бути добрим. (Текст - міркування)
Настала весна.
У їжачка маленькі лапки та гостра мордочка.
Прилетіли перелітні птахи.
У неї чорне волосся та кругле обличчя.
Що таке дружба?
Фізхвилинка
Я досліджую світ
Тема: Внесок українців у світові досягнення.Мета: познайомити учнів українцями, які зробили внесок у світ винаходів.
Завдання: подивись відео
Завдання: запиши 5 речень про одного відомого українця та його світовий внесок (у зошит з української мови)
Читання
Тема: Зірка Мензатюк "Золоте серце"
Мета: познайомити учнів з літературною казкою, вдосконалювати техніку читання.
Завдання: відкрий свій підручник Українська мова (Частина 2) с. 108-109.
Подивись відео, уважно слухаючи диктора та виконай його вказівки.
- Після виконання завдань диктора прочитай повторно казку а дай відповіді на питання (усно)
— Хто є дійовими персонажами казки?
— Як витратили свої гроші старші царівни? Доведіть словами казки.
— На що витратила дві монетки молодша царівна?
— Кому вона віддала останню монетку?
— Як царівна вчинила із сиріткою?
— Чому, на вашу думку, це сподобалося сирітці?
— Хто є дійовими персонажами казки?
— Як витратили свої гроші старші царівни? Доведіть словами казки.
— На що витратила дві монетки молодша царівна?
— Кому вона віддала останню монетку?
— Як царівна вчинила із сиріткою?
— Чому, на вашу думку, це сподобалося сирітці?
Творче завдання: за бажання - малюнок до казки
Немає коментарів:
Дописати коментар