14.04.2020

14.04.2020
- Доброго ранку, любі діти!
- Давайте розпочнемо цей день із ранкової зарядки.
 Українська мова
Тема: Типи текстів
Мета: ознайомити учнів з видами текстів, їх характерними особливостями.

Завдання: переглянь уважно відеоурок виконай завдання, яке в ньому запропоноване.
- А теперь спробуй власні сили і виконай тренувальне завдання у вигляді тестів.

-Молодець! Рухаємось далі!

Завдання: 
Запишіть речення. У кінці кожного речення в дужках запишіть з якого типу тексту взяті подані речення. 
Наприклад:
Ромашка росте у полі. (Текст - розповідь) 
У білочки рудий та пухнастий хвіст. (Текст - опис)  
Я впевнена, що треба бути добрим. (Текст - міркування)

Настала весна.
У їжачка маленькі лапки та гостра мордочка.
Прилетіли перелітні птахи.
У неї чорне волосся та кругле обличчя.
Що таке дружба?
 


Фізхвилинка
 
Я досліджую світ
Тема: Внесок українців у світові досягнення.
Мета: познайомити учнів українцями, які зробили внесок у світ винаходів.
Завдання: подивись відео

Завдання: запиши 5 речень про одного відомого українця та його світовий внесок (у зошит з української мови) 

 Читання
Тема: Зірка Мензатюк "Золоте серце"
Мета: познайомити учнів з літературною казкою, вдосконалювати техніку читання.
Завдання: відкрий свій підручник Українська мова (Частина 2) с. 108-109.
Подивись відео, уважно слухаючи диктора та виконай його вказівки.
- Після виконання завдань диктора прочитай повторно казку а дай відповіді на питання (усно)

— Хто є дійовими персонажами казки?
— Як витратили свої гроші старші царівни? Доведіть словами казки.
— На що витратила дві монетки молодша царівна?
— Кому вона віддала останню монетку?
— Як царівна вчинила із сиріткою?
— Чому, на вашу думку, це сподобалося сирітці?
 Творче завдання: за бажання - малюнок до казки

- Ви гарно попрацювали сьогодні! Чекаю фото ваших робіт!


До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар